Play&Grow probeert te allen tijde haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je als klant niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dan kan er een klacht ontstaan. Voor de behandeling van deze klachten hebben wij de onderstaande voorzieningen en werkwijze.

Maak je klacht schriftelijk of telefonisch kenbaar. Dit kan als volgt:

Per email:
klantenservice@playandgrow.nl

Per telefoon:
085 – 06 00 516
*gebruikelijke belkosten, bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Per post:
Play&Grow

Kerketuinenweg 2(postbus 8590)

2544CW Den Haag

Vermeld bij je klacht altijd duidelijk je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en je ordernummer.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar: klantenservice@playandgrow.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe wordt mijn klacht afgehandeld?
De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van je klacht, dan ontvang je binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.